Предметом вивчення навчальної дисципліни є структура та зміст системи підготовки спортсменів в обраному виді спорту.
Міждисциплінарні зв’язки: дисципліни медико-біологічного циклу, дисциплін гуманітарного циклу, дисциплін професійно-педагогічного циклу, дисциплін професійно-орієнтованого циклу.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Побудова багаторічної підготовки спортсменів у силових видах спорту.
Змістовий модуль 2. Спортивно-педагогічне вдосконалення.
Змістовий модуль 3. Основи відбору, планування та обліку у силових видах спорту.
Змістовий модуль 4. Спортивно-педагогічне вдосконалення.Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення» є формування базових професійно-педагогічних знань, вмінь та навичок, які забезпечують теоретичну та практичну підготовку викладача з фізичної культури, підвищення спортивної майстерності в обраній спеціалізації і виконанні студентами вимог існуючої «Єдиної спортивної кваліфікації».
Основними завданнями вивчення дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічного вдосконалення» є формування професійного світогляду студентів, забезпечення оволодіння методикою підготовки спортсменів з обраного виду спорту, навчання студентів умінь і здібностей, визначених освітньо-кваліфікаційною характеристикою фахівця з фізичної культури та спорту.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
Знати: історію розвитку силових видів спорту; основи гігієни, техніки безпеки та профілактики травматизму на заняттях з силових видів спорту; класифікацію та термінологію в силових видах спорту; основи організації, проведення та управління змагальною та тренувальною діяльністю, основи системи підготовки спортсменів у силових видах спорту, основи організації та методики науково-дослідної роботи у силових видах спорту тощо.
Вміти: застосовувати у практичній діяльності набуті знання, використовувати сучасні засоби і методи спортивного тренування в підготовці спортсменів до участі в змагальній діяльності.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є структура та зміст системи підготовки спортсменів в обраному виді спорту.
Міждисциплінарні зв’язки: дисципліни медико-біологічного циклу, дисциплін гуманітарного циклу, дисциплін професійно-педагогічного циклу, дисциплін професійно-орієнтованого циклу.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий
модуль 1.
Побудова
багаторічної підготовки спортсменів у силових видах спорту.
Змістовий модуль 2. Спортивно-педагогічне вдосконалення.
Змістовий модуль 3. Основи відбору, планування та обліку у силових видах спорту.
Змістовий модуль 4. Спортивно-педагогічне вдосконалення.Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення» є формування базових професійно-педагогічних знань, вмінь та навичок, які забезпечують теоретичну та практичну підготовку тренера-викладача з обраного виду спорту, підвищення спортивної майстерності в обраній спеціалізації і виконанні студентами вимог існуючої «Єдиної спортивної кваліфікації».
Основними завданнями вивчення дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічного вдосконалення» є формування професійного світогляду студентів, забезпечення оволодіння методикою підготовки спортсменів з обраного виду спорту, навчання студентів умінь і здібностей, визначених освітньо-кваліфікаційною характеристикою фахівця з фізичної культури та спорту.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
Знати: історію розвитку силових видів спорту; основи гігієни, техніки безпеки та профілактики травматизму на заняттях з силових видів спорту; класифікацію та термінологію в силових видах спорту; основи організації, проведення та управління змагальною та тренувальною діяльністю, основи системи підготовки спортсменів у силових видах спорту, основи організації та методики науково-дослідної роботи у силових видах спорту тощо.
Вміти: застосовувати у практичній діяльності набуті знання, використовувати сучасні засоби і методи спортивного тренування в підготовці спортсменів до участі в змагальній діяльності.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є структура та зміст системи підготовки
спортсменів в обраному виді спорту.
Міждисциплінарні зв’язки: дисципліни медико-біологічного циклу, дисциплін гуманітарного циклу, дисциплін професійно-педагогічного циклу, дисциплін професійно-орієнтованого циклу.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Технічна підготовка спортсменів та методика навчання вправ у силових видах спорту.
Змістовий модуль 2. Спортивно-педагогічне вдосконалення.
Змістовий модуль 3. Методика навчання техніки змагальних вправ у силових видах спорту.
Змістовий модуль 4. Спортивно-педагогічне вдосконалення.
Метою
викладання навчальної дисципліни «Теорія
і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення» є формування базових
професійно-педагогічних знань, вмінь та навичок, які забезпечують теоретичну та
практичну підготовку тренера-викладача з обраного виду спорту, підвищення спортивної майстерності в обраній
спеціалізації і виконанні студентами вимог існуючої «Єдиної спортивної
кваліфікації».
Основними завданнями вивчення дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічного вдосконалення» є формування професійного світогляду студентів, забезпечення оволодіння методикою підготовки спортсменів з обраного виду спорту, навчання студентів умінь і здібностей, визначених освітньо-кваліфікаційною характеристикою фахівця з фізичної культури та спорту.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
Знати: історію розвитку силових видів спорту; основи гігієни, техніки безпеки та профілактики травматизму на заняттях з силових видів спорту; класифікацію та термінологію в силових видах спорту; основи організації, проведення та управління змагальною та тренувальною діяльністю, основи системи підготовки спортсменів у силових видах спорту, основи організації та методики науково-дослідної роботи у силових видах спорту тощо.
Вміти: застосовувати у практичній діяльності набуті знання, використовувати сучасні засоби і методи спортивного тренування в підготовці спортсменів до участі в змагальній діяльності.
Метою викладання навчальної дисципліни “Теорія і методика обраного виду спорту” є формування базових професійно-педагогічних знань, вмінь та навичок, які забезпечують теоретичну та практичну підготовку тренера з обраного виду спорту.
Основними завданнями вивчення дисципліни “Теорія і методика обраного виду спорту” є формування професійного світогляду студентів, забезпечення оволодіння методикою підготовки спортсменів з обраного виду спорту, надання студентам умінь і здібностей, визначених освітньо-кваліфікаційною характеристикою фахівця з фізичної культури та спорту.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
Знати: Загальні основи методики навчання технічним діям в спортивних видах боротьби. Засоби і методи техніко-тактичної підготовки в спортивних видах боротьби. Форми організації і проведення занять в спортивних видах боротьби. Роль педагогічного контролю та корекції техніко-тактичної підготовленості в спортивних видах боротьби. Закономірності та принципи навчання в спортивних видах боротьби. Особливості навчання тактики в спортивних видах боротьби.
Вміти: застосовувати у практичній діяльності одержані знання, використовувати сучасні засоби і методи спортивного тренування в підготовці спортсменів до участі в змагальній діяльності.
1.Програма навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1.
Тема 1. Загальні основи методики навчання технічним діям у спортивних видах боротьби.
Теоретико-методичні основи навчання руховим діям. Методика навчання техніки основним технічним діям у стійці. Методика навчання основним технічним діям у партері. Основні помилки, які виникають під час вивчення техніки змагальних вправ у спортивних видах боротьби.
Тема 2. Засоби та методи технічної підготовки у спортивних видах боротьби.
Принципи підготовки спортсменів у спортивних видах боротьби. Засоби спортивного тренування у спортивних видах боротьби. Методи спортивного тренування у спортивних видах боротьби. Методи використання різноманітних вправ в процесі навчання борців.
Змістовий модуль 2.
Тема 3. Загальна структура форми організації та проведення занять зі спортивної боротьби.
Види, склад та характеристика, занять в спортивних видах боротьби. Задачі та характеристика тренувальних занять. Принципи складання планів-конспектів тренувальних занять по спортивній боротьбі.
Змістовий модуль 3.
Тема 4. Педагогічний контроль і корекція техніко-тактичної підготовленості в спортивних видах боротьби.
Види та зміст педагогічного контролю. Основи поточного контролю техніко-тактичного арсеналу борців під час змагань. Символи технічних дій. Методика визначення показників активності, ефективності та надійності ведення сутички.
Змістовий модуль 4.
Тема 5 . Закономірності та принципи навчання у спортивних видах боротьби.
Методика навчання виконнання техніко-тактичних дій у спортивних видах боротьби. Основні помилки, які виникають під час вивчення техніко-тактичних дій, зв'язок та комбінацій у спортивних видах боротьби. Основні принципи навчання :систематичності, послідовності, доступності, наочності, науковості.
Тема 6. Особливості навчання тактики у спортивних видах боротьби.
Стратегія та тактика змагальної діяльності у спортивних видах боротьби. Аналіз прикладів тактичних рішень в спортивних видах боротьби. Основи методики теоретичної підготовки спортсменів у спортивних видах боротьби.
Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення» є формування базових професійно-педагогічних знань, вмінь та навичок, які забезпечують теоретичну та практичну підготовку тренера-викладача з обраного виду спорту, підвищення спортивної майстерності в обраній спеціалізації і виконанні студентами вимог існуючої «Єдиної спортивної кваліфікації».
Основними завданнями вивчення дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічного вдосконалення» є формування професійного світогляду студентів, забезпечення оволодіння методикою підготовки спортсменів з обраного виду спорту, навчання студентів умінь і здібностей, визначених освітньо-кваліфікаційною характеристикою фахівця з фізичної культури та спорту.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
Знати: історію розвитку силових видів спорту; основи гігієни, техніки безпеки та профілактики травматизму на заняттях з силових видів спорту; класифікацію та термінологію в силових видах спорту; основи організації, проведення та управління змагальною та тренувальною діяльністю, основи системи підготовки спортсменів у силових видах спорту, основи організації та методики науково-дослідної роботи у силових видах спорту тощо.
Вміти: застосовувати у практичній діяльності набуті знання, використовувати сучасні засоби і методи спортивного тренування в підготовці спортсменів до участі в змагальній діяльності.