Предметом вивчення навчальної дисципліни є соціальні дії, явища, зв’язки, відносини та процеси, що відбуваються в суспільстві, закономірності виникнення й функціонування соціальної реальності в сфері фізичної культури та спорту.
Міждисциплінарні зв’язки: Дисципліна тісно пов’язана з сферами наукових знань про соціум та людину, спираючись на досягнення статистики, демографії, психології, економічних, політичних, правових наук, успішно кооперує свою діяльність з науками про фізичну культуру та спорт.
Програма навчальної дисципліни складається з одного змістовного модуля.
1. Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Метою викладання навчальної дисципліни “Соціологія” є отримання теоретичних знань про соціальні явища та процеси, дію соціальних законів, розвиток соціологічного мислення та культури студентів.
1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Соціологія» є:
1. Опанування сутності теорії та методології соціологічної науки.
2. Формування розуміння специфіки функціонування сфери фізичної культури та спорту у сучасному суспільстві.
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати :
1. Структуру соціологічної системи знань.
2. Завдання та проблеми сучасної української соціології.
3. Визначення суспільства та його основні ознаки.
4. Спеціальні та галузеві соціологічні теорії.
5. Профілюючі напрямки та розділи в соціальній практиці спорту.
вміти :
1. Використовувати набуті навички соціальної діяльності та поведінки у повсякденній педагогічній та організаційно-управлінській діяльності для інтенсифікації процесу соціалізації молоді.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 90 годин 3 кредити ECTS.
Факультет фізичної терапії та реабілітації, кафедра гуманітарних дисциплін.
0102 – фізичне виховання, спорт і здоров’я людини
напрям підготовки 6.010203 - здоров’я людини
Предметом вивчення навчальної дисципліни "Соціологія" є соціальні дії, явища, зв’язки, відносини та процеси, що відбуваються в суспільстві, закономірності виникнення й функціонування соціальної реальності в сфері фізичної культури та спорту.
Міждисциплінарні зв’язки: дисципліна тісно пов’язана з сферами наукових знань про соціум та людину, спираючись на досягнення статистики, демографії, психології, економічних, політичних, правових наук, успішно кооперує свою діяльність з науками про фізичну культуру та спорт.
Для вивчення курсу студенти потребують базових знань навчальних курсів: "Історія України", "Основи права".
Метою викладання навчальної дисципліни “Соціологія” є отримання теоретичних знань про соціальні явища та процеси, дію соціальних законів, розвиток соціологічного мислення та культури студентів, формування навичок проведення конкретно-соціологічного дослідження: вміння скласти програму дослідження, анкету для збирання соціологічної інформації, провести елементарну обробку зібраної інформації тощо.
Завдання дисципліни:
1. Опанування сутності теорії та методології соціологічної науки.
2. Формування розуміння специфіки функціонування сфери фізичної культури та спорту у сучасному суспільстві.
3. Знайомство з практикою організації соціологічних досліджень.
Студент повинен знати:
1. Структуру соціологічної системи знань.
2. Завдання та проблеми сучасної української соціології.
3.Визначення суспільства та його основні ознаки.
4.Спеціальні та галузеві соціологічні теорії.
5.Профілюючі напрямки та розділи в соціальній практиці спорту.
6.Методику і техніку соціологічних досліджень.
Студент повинен уміти:
1. Організувати та провести конкретно-соціологічне дослідження.
2. Використовувати набуті навички соціальної діяльності та поведінки у повсякденній педагогічній та організаційно-управлінській діяльності для інтенсифікації процесу соціалізації молоді.
Технічне й програмне забезпечення:
1. Навчальна програма дисципліни «Соціологія» http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17757.
2. Модульна робоча навчальна програма дисципліни «Соціологія».
3. Комплект текстів лекцій. Репозитарій бібліотеки Львівського державного університету фізичної культури http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17719
4. Соціологія: навч.-метод. посібник/Т.Курчаба. – Л.: ПП Сорока Т,Б., 2015. – 184 с.
http://repository.ldufk.edu.ua/bitstream/34606048/3411/1/kurchaba_posibnyk.pdf
5. Курчаба Т. Методичні вказівки до проведення семінарів з навчальної дисципліни «Соціологія». – Львів, 2018. http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17744Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою навчальної дисципліни “Соціологічні методи дослідження” є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня фундаментальних знань та умінь стосовно методів наукових (соціологічних) досліджень на філософсько-методологічному, теоретичному та експериментально-емпіричному рівнях; спеціальних теоретико-методичних відомостей щодо організаційно-правових засад підготовки наукових кадрів.
Значення дисципліни в системі підготовки висококваліфікованих спеціалістів обумовлюється не лише сукупністю необхідних для аспіранта знань, але й сприянням усвідомленню особливостей своєї майбутньої діяльності, що безпосередньо спрямована на здобуття наукового ступеня та вченого звання.
В результаті вивчення дисципліни аспіранти повинні:
ЗНАТИ:
· закономірності побудови наукового дослідження, сучасні методи та методики отримання наукової інформації;
· методику і техніку соціологічних досліджень у сфері фізичної культури та спорту;
ВМІТИ:
· визначати засоби і методи наукових досліджень відповідно до завдань наукового дослідження у різних видах спортивної діяльності; організувати наукове дослідження; аналізувати отриману науково-методичну інформацію і розробляти рекомендації; оформлювати результати наукових досліджень у вигляді статей, доповідей та їх тез, а також магістерської роботи;
· організувати та провести конкретно-соціологічне дослідження у сфері фізичної культури та спорту; скласти програму дослідження, анкету для отримання соціологічної інформації, провести обробку отриманої соціологічної інформації, оперувати даними галузевої соціології; використовувати набуті навички проведення соціологічного дослідження у повсякденній педагогічній та організаційно-управлінській діяльності; використовувати отриману інформацію для прогнозування соціальних явищ та процесів у сфері фізичної культури та спорту.
Дисципліна «Соціологія» є варіативною дисципліною зі спеціальності 01 – «освіта», яка викладається у І-у семестрі в обсязі 3 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Предметом вивчення навчальної дисципліни є соціальні дії, явища, зв’язки, відносини та процеси, що відбуваються в суспільстві, закономірності виникнення й функціонування соціальної реальності в сфері фізичної культури та спорту.
Міждисциплінарні зв’язки: дисципліна тісно пов’язана з сферами наукових знань про соціум та людину, спираючись на досягнення статистики, демографії, психології, економічних, політичних, правових наук, успішно кооперує свою діяльність з науками про фізичну культуру та спорт.
Метою викладання навчальної дисципліни “Соціологія” є отримання теоретичних знань про соціальні явища та процеси, дію соціальних законів, розвиток соціологічного мислення та культури студентів, формування навичок проведення конкретно-соціологічного дослідження: вміння скласти програму дослідження, анкету для збирання соціологічної інформації, провести елементарну обробку зібраної інформації тощо.
Завдання дисципліни:
1. Опанування сутності теорії та методології соціологічної науки.
2. Формування розуміння специфіки функціонування сфери фізичної культури та спорту у сучасному суспільстві.
3. Знайомство з практикою організації соціологічних досліджень.
Студент повинен знати:
1. Структуру соціологічної системи знань.
2. Завдання та проблеми сучасної української соціології.
3. Визначення суспільства та його основні ознаки.
4. Спеціальні та галузеві соціологічні теорії.
5. Профілюючі напрямки та розділи в соціальній практиці спорту.
6. Методику і техніку соціологічних досліджень.
Студент повинен уміти:
1. Організувати та провести конкретно-соціологічне дослідження у сфері фізичної культури та спорту.
2. Використовувати набуті навички соціальної діяльності та поведінки у повсякденній педагогічній та організаційно-управлінській діяльності для інтенсифікації процесу соціалізації молоді.Технічне й програмне забезпечення:
- Навчальна програма дисципліни «Соціологія» http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1775
- Модульна робоча навчальна програма дисципліни «Соціологія»
- Комплект текстів лекцій. Репозитарій бібліотеки Львівського державного університету фізичної культури http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17719.
- Соціологія: навч.-метод. посібник/Т.Курчаба. – Л.: ПП Сорока Т,Б., 2015. – 184 с.
- http://repository.ldufk.edu.ua/bitstream/34606048/3411/1/kurchaba_posibnyk.pdf
- Курчаба Т. Методичні вказівки до проведення семінарів з навчальної дисципліни «Соціологія». – Львів, 2018. http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17744
Предметом вивчення навчальної дисципліни є соціальні дії, явища, зв’язки, відносини та процеси, що відбуваються в суспільстві, закономірності виникнення й функціонування соціальної реальності в сфері фізичної культури та спорту.
Міждисциплінарні зв’язки: дисципліна тісно пов’язана з сферами наукових знань про соціум та людину, спираючись на досягнення статистики, демографії, психології, економічних, політичних, правових наук, успішно кооперує свою діяльність з науками про фізичну культуру та спорт.
Метою викладання навчальної дисципліни “Соціологія” є отримання теоретичних знань про соціальні явища та процеси, дію соціальних законів, розвиток соціологічного мислення та культури студентів, формування навичок проведення конкретно-соціологічного дослідження: вміння скласти програму дослідження, анкету для збирання соціологічної інформації, провести елементарну обробку зібраної інформації тощо.
Завдання дисципліни:
1. Опанування сутності теорії та методології соціологічної науки.
2. Формування розуміння специфіки функціонування сфери фізичної культури та спорту у сучасному суспільстві.
3. Знайомство з практикою організації соціологічних досліджень.
Студент повинен знати:
1. Структуру соціологічної системи знань.
2. Завдання та проблеми сучасної української соціології.
3. Визначення суспільства та його основні ознаки.
4. Спеціальні та галузеві соціологічні теорії.
5. Профілюючі напрямки та розділи в соціальній практиці спорту.
6. Методику і техніку соціологічних досліджень.
Студент повинен уміти:
1. Організувати та провести конкретно-соціологічне дослідження у сфері фізичної культури та спорту.
2. Використовувати набуті навички соціальної діяльності та поведінки у повсякденній педагогічній та організаційно-управлінській діяльності для інтенсифікації процесу соціалізації молоді.Технічне й програмне забезпечення:
- Навчальна програма дисципліни «Соціологія» http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1775
- Модульна робоча навчальна програма дисципліни «Соціологія»
- Комплект текстів лекцій. Репозитарій бібліотеки Львівського державного університету фізичної культури http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17719.
- Соціологія: навч.-метод. посібник/Т.Курчаба. – Л.: ПП Сорока Т,Б., 2015. – 184 с.
- http://repository.ldufk.edu.ua/bitstream/34606048/3411/1/kurchaba_posibnyk.pdf
- Курчаба Т. Методичні вказівки до проведення семінарів з навчальної дисципліни «Соціологія». – Львів, 2018. http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17744
Дисципліна «Соціологія» є варіативною дисципліною зі спеціальності 01 – «освіта», яка викладається у І-у семестрі в обсязі 3 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Предметом вивчення навчальної дисципліни є соціальні дії, явища, зв’язки, відносини та процеси, що відбуваються в суспільстві, закономірності виникнення й функціонування соціальної реальності в сфері фізичної культури та спорту.
Міждисциплінарні зв’язки: дисципліна тісно пов’язана з сферами наукових знань про соціум та людину, спираючись на досягнення статистики, демографії, психології, економічних, політичних, правових наук, успішно кооперує свою діяльність з науками про фізичну культуру та спорт.
Метою викладання навчальної дисципліни “Соціологія” є отримання теоретичних знань про соціальні явища та процеси, дію соціальних законів, розвиток соціологічного мислення та культури студентів, формування навичок проведення конкретно-соціологічного дослідження: вміння скласти програму дослідження, анкету для збирання соціологічної інформації, провести елементарну обробку зібраної інформації тощо.
Завдання дисципліни:
1. Опанування сутності теорії та методології соціологічної науки.
2. Формування розуміння специфіки функціонування сфери фізичної культури та спорту у сучасному суспільстві.
3. Знайомство з практикою організації соціологічних досліджень.
Студент повинен знати:
1. Структуру соціологічної системи знань.
2. Завдання та проблеми сучасної української соціології.
3. Визначення суспільства та його основні ознаки.
4. Спеціальні та галузеві соціологічні теорії.
5. Профілюючі напрямки та розділи в соціальній практиці спорту.
6. Методику і техніку соціологічних досліджень.
Студент повинен уміти:
1. Організувати та провести конкретно-соціологічне дослідження у сфері фізичної культури та спорту.
2. Використовувати набуті навички соціальної діяльності та поведінки у повсякденній педагогічній та організаційно-управлінській діяльності для інтенсифікації процесу соціалізації молоді.Технічне й програмне забезпечення:
- Навчальна програма дисципліни «Соціологія» http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1775
- Модульна робоча навчальна програма дисципліни «Соціологія»
- Комплект текстів лекцій. Репозитарій бібліотеки Львівського державного університету фізичної культури http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17719.
- Соціологія: навч.-метод. посібник/Т.Курчаба. – Л.: ПП Сорока Т,Б., 2015. – 184 с.
- http://repository.ldufk.edu.ua/bitstream/34606048/3411/1/kurchaba_posibnyk.pdf
- Курчаба Т. Методичні вказівки до проведення семінарів з навчальної дисципліни «Соціологія». – Львів, 2018. http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17744