Зображення курсу Теорія і методика спортивних ігор, 014.11 « Факультет Педагогічної освіти» (гандбол)(1курс)
Теорія і методика викладання спортивних ігор

Гандбол як вид належить до класу спортивних ігор.Спортивна гра -це змагання між суперниками,кожен з яких,керуючись обумовленими правилами,за допомогою дозволених дій намагається отримати перевагу і влучити ігровим предметом в ціль.

Гандбол як і інші спортивні ігри,зокрема баскетбол,волейбол,футзал, футбол,належать до категорії ситуаційних ігрових видів спорту.

Гра в гандбол проводиться на майданчику завдовжки 40м і завширшки 20м.Посередені кожної сторони майданчика розміщені ворота завдовжки 3м і завширшки 2м.Склад команди 7 осіб,з яких один воротар.Гравці кожної команди намагаються влучити у ворота суперника і не дозволити влучити у свої ворта,перемагає команда яка більше разів закинула мяч у ворота суперника за 60 хв ігрового часу.

Метою навчального курсу є формування у студентів знань з історії і сучасного стану розвитку гандболу,основних правил гри,оволодіння технічними прийомами та тактичними діями  гри в гандбол набуття необхідних знань,умінь і навичок для самостійної педагогічної й організаційної роботи в різних осередках фізкультурно-спортивної діяльності.

Після проходження курсу начального курсу студент повинен знати:

-історію розвитку гри гандболу у світі і в Україні;

-основні прийоми техніки та тактики  гри й методику їх навчання;

-основні правила гри,види документації для проведення змагань,жести суддді під час гри.

Студент повинен увміти:

-правильно показати виконня основних технічних прийомів і тактичних дій гри;

-методично грамотно провести методики навчання основних прийомів техніки та тактичних дій гри;

-судити гру показуючи суддівські жести.

Самостійна робота студента передбачає вивчення рекомендоваї літератури,на основі отриманих знань-складання алгоритмів методик навчання технічних прийомів та тактичних дій у гандболі.У процесі навчання акцентується увага на формування навичок догляду за спортивними спорудами та інвентарем,і підготовка їх до проведення занять і змагань.  

Отриманні знання і вміння спрямовані на підготовку студентів до діяльності у фізкультурно-спортивній галузі.