Основні положення (завдання): - сформувати знання про анімаційні послуги як складову частину туристського продукту; - ознайомитися з методикою організації анімаційних послуг у різних видах туризму; - дослідити функціонування ринку анімаційних послуг в Україні.
Студент повинен знати: - особливості організації анімаційних послуг у різних видах туризму; - нормативно-правову базу, яка регулює організацію анімаційних послуг в Україні; - основні сегменти ринку анімаційних послуг.
Студент повинен вміти: - керувати анімаційною групою; - укладати договори на організацію анімаційних послуг.
Основні положення (завдання): - сформувати знання про анімаційні послуги як складову частину туристського продукту; - ознайомитися з методикою організації анімаційних послуг у різних видах туризму; - дослідити функціонування ринку анімаційних послуг в Україні.
Студент повинен знати: - особливості організації анімаційних послуг у різних видах туризму; - нормативно-правову базу, яка регулює організацію анімаційних послуг в Україні; - основні сегменти ринку анімаційних послуг.
Студент повинен вміти: - керувати анімаційною групою; - укладати договори на організацію анімаційних послуг.
Основні положення (завдання): - сформувати знання про анімаційні послуги як складову частину туристського продукту; - ознайомитися з методикою організації анімаційних послуг у різних видах туризму; - дослідити функціонування ринку анімаційних послуг в Україні.
Студент повинен знати: - особливості організації анімаційних послуг у різних видах туризму; - нормативно-правову базу, яка регулює організацію анімаційних послуг в Україні; - основні сегменти ринку анімаційних послуг.
Студент повинен вміти: - керувати анімаційною групою; - укладати договори на організацію анімаційних послуг.
Основні положення (завдання): - сформувати знання про анімаційні послуги як складову частину туристського продукту; - ознайомитися з методикою організації анімаційних послуг у різних видах туризму; - дослідити функціонування ринку анімаційних послуг в Україні.
Студент повинен знати: - особливості організації анімаційних послуг у різних видах туризму; - нормативно-правову базу, яка регулює організацію анімаційних послуг в Україні; - основні сегменти ринку анімаційних послуг.
Студент повинен вміти: - керувати анімаційною групою; - укладати договори на організацію анімаційних послуг.