Зображення курсу Підвищення спортивної туристичної майстерності ГРС III курс
Підвищення спортивної туристичної майстерності

Програма розкриває зміст, структуру та обсяг навчальної дисципліни, конкретні форми проведення навчальних занять, форми та засоби проведення поточного та підсумкового контролю для студентів  III курсів факультету туризму.

Програма передбачає вивчення студентами теорії і методики навчання спортивному туристському багатоборству, оволодіння технікою спортивних і прикладних видів туризму, формування у студентів знань, умінь і навичок, що є необхідними для самостійної туристської діяльності в сфері як комерційного туризму так і самодіяльного туристського руху.

 Мета викладання дисципліни: формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, її професійно-спортивних знань, умінь, навичок, які забезпечують теоретичну та практичну підготовку висококваліфікованих інструкторів з видів туризму, які зможуть забезпечити високий рівень якості наданих туристських послуг,  фахівців, здатних до постійного оновлення знань, професійної майстерності, мобільної та швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, в системі управління та організації туризмі.

Завдання викладання дисципліни:

- сформувати розуміння ролі спортивного та самодіяльного туризму в розвитку особистості і підготовки її до професійної діяльності, мотиваційно-цінного ставлення до фізичної культури, спрямування на здоровий спосіб життя, фізичне вдосконалення і самовиховання, потреби у регулярних заняттях туристською діяльністю і спортом зокрема;

- ознайомити студентів з технікою рухів у різних видах туризму зокрема пішого спелео та водного і  технікою подолання перешкод типових для перелічених видів туризму;

- сформувати професійно-педагогічні  вміння для вирішення завдань початкового навчання туризму на базовому рівні, основ спортивного тренування, оздоровлення, фізичної реабілітації, в різних видах туристського руху;

- позитивно впливати на розвиток творчих здібностей студентів, на їх подальшу професійну орієнтацію.

Форми організації навчання:

Практичні заняття. Цільове спрямування: формування професійних умінь та навичок практичного застосування основних теоретичних положень. Методичне забезпечення: методичні вказівки та матеріали (контрольні питання, тести для виявлення ступеня оволодіння необхідними теоретичними положеннями; завдання для практичного застосування теоретичних положень шляхом індивідуального їх виконання).

Контрольні заходи: а) поточний контроль: контрольні перевірки, тестування ступеня оволодіння теоретичними положеннями та рівня формування професійних вмінь та навичок; б) підсумковий контроль: семестровий залік - оцінка рівня засвоєння навчального матеріалу на підставі  виконання  робіт (завдань) на практичних заняттях.

Індивідуальні заняття (самостійна робота студентів). Цільове спрямування: підвищення рівня індивідуальної підготовки, розкриття індивідуальних творчих здібностей. Методичне забезпечення: методичні матеріали. Контрольні заходи: поточний контроль.

Студент повинен знати:

- місце туризму у системі фізичного виховання населення України,

- сучасний стан і тенденції розвитку економічної та спортивної сфери туристської діяльності,

- основи техніки пересування в спортивних мандрівках,

- основи методики навчання, засоби і методи навчання, методику організації та проведення занять з початкового навчання туризму різного контингенту населення (у різних навчальних закладах, ДЮСШ, оздоровчих таборах, місцях масового відпочинку),

- основи спортивного тренування, методики розвитку фізичних якостей осіб різного віку,

- особливості надання першої медичної допомоги.

Студент повинен вміти:

- організовувати і проводити заняття з навчання та удосконалення техніки туризму,

- визначати та усувати помилки та недоліки у техніці туристського руху,

- визначати рівень розвитку фізичних якостей,

- застосовувати методи і засоби їх розвитку,

- застосовувати і вести документи обліку, контролю та планування туристської мандрівки,

- надавати кваліфіковану допомогу потерпілим на туристських маршрутах;

- володіти технікою пересування по перешкодах типових для спелео, водного та пішого туризму та надання першої медичної допомоги.



Зображення курсу Підвищення спортивної туристичної майстерності 242 Туризм III Курс.
Підвищення спортивної туристичної майстерності

Програма розкриває зміст, структуру та обсяг навчальної дисципліни, конкретні форми проведення навчальних занять, форми та засоби проведення поточного та підсумкового контролю для студентів  ІІІ курсу факультету туризму.

Програма передбачає вивчення студентами теорії і методики навчання спортивному туристському багатоборству, оволодіння технікою спортивних і прикладних видів туризму, формування у студентів знань, умінь і навичок, що є необхідними для самостійної туристської діяльності в сфері як комерційного туризму так і самодіяльного туристського руху.

 Мета викладання дисципліни: формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, її професійно-спортивних знань, умінь, навичок, які забезпечують теоретичну та практичну підготовку висококваліфікованих інструкторів з видів туризму, які зможуть забезпечити високий рівень якості наданих туристських послуг,  фахівців, здатних до постійного оновлення знань, професійної майстерності, мобільної та швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, в системі управління та організації туризмі.

Завдання викладання дисципліни:

- сформувати розуміння ролі спортивного та самодіяльного туризму в розвитку особистості і підготовки її до професійної діяльності, мотиваційно-цінного ставлення до фізичної культури, спрямування на здоровий спосіб життя, фізичне вдосконалення і самовиховання, потреби у регулярних заняттях туристською діяльністю і спортом зокрема;

- ознайомити студентів з технікою рухів у різних видах туризму зокрема пішого спелео та водного і  технікою подолання перешкод типових для перелічених видів туризму;

- сформувати професійно-педагогічні  вміння для вирішення завдань початкового навчання туризму на базовому рівні, основ спортивного тренування, оздоровлення, фізичної реабілітації, в різних видах туристського руху;

- позитивно впливати на розвиток творчих здібностей студентів, на їх подальшу професійну орієнтацію.

Форми організації навчання:

Практичні заняття. Цільове спрямування: формування професійних умінь та навичок практичного застосування основних теоретичних положень. Методичне забезпечення: методичні вказівки та матеріали (контрольні питання, тести для виявлення ступеня оволодіння необхідними теоретичними положеннями; завдання для практичного застосування теоретичних положень шляхом індивідуального їх виконання).

Контрольні заходи: а) поточний контроль: контрольні перевірки, тестування ступеня оволодіння теоретичними положеннями та рівня формування професійних вмінь та навичок; б) підсумковий контроль: семестровий залік - оцінка рівня засвоєння навчального матеріалу на підставі  виконання  робіт (завдань) на практичних заняттях.

Індивідуальні заняття (самостійна робота студентів). Цільове спрямування: підвищення рівня індивідуальної підготовки, розкриття індивідуальних творчих здібностей. Методичне забезпечення: методичні матеріали. Контрольні заходи: поточний контроль.

Студент повинен знати:

- місце туризму у системі фізичного виховання населення України,

- сучасний стан і тенденції розвитку економічної та спортивної сфери туристської діяльності,

- основи техніки пересування в спортивних мандрівках,

- основи методики навчання, засоби і методи навчання, методику організації та проведення занять з початкового навчання туризму різного контингенту населення (у різних навчальних закладах, ДЮСШ, оздоровчих таборах, місцях масового відпочинку),

- основи спортивного тренування, методики розвитку фізичних якостей осіб різного віку,

- особливості надання першої медичної допомоги.

Студент повинен вміти:

- організовувати і проводити заняття з навчання та удосконалення техніки туризму,

- визначати та усувати помилки та недоліки у техніці туристського руху,

- визначати рівень розвитку фізичних якостей,

- застосовувати методи і засоби їх розвитку,

- застосовувати і вести документи обліку, контролю та планування туристської мандрівки,

- надавати кваліфіковану допомогу потерпілим на туристських маршрутах;

- володіти технікою пересування по перешкодах типових для спелео, водного та пішого туризму та надання першої медичної допомоги.



Зображення курсу Підвищення спортивної туристичної майстерності 242 Туризм I Курс ФПЗО
Підвищення спортивної туристичної майстерності

Програма розкриває зміст, структуру та обсяг навчальної дисципліни, конкретні форми проведення навчальних занять, форми та засоби проведення поточного та підсумкового контролю для студентів  III курсe факультету туризму.

Програма передбачає вивчення студентами теорії і методики навчання спортивному туристському багатоборству, оволодіння технікою спортивних і прикладних видів туризму, формування у студентів знань, умінь і навичок, що є необхідними для самостійної туристської діяльності в сфері як комерційного туризму так і самодіяльного туристського руху.

 Мета викладання дисципліни: формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, її професійно-спортивних знань, умінь, навичок, які забезпечують теоретичну та практичну підготовку висококваліфікованих інструкторів з видів туризму, які зможуть забезпечити високий рівень якості наданих туристських послуг,  фахівців, здатних до постійного оновлення знань, професійної майстерності, мобільної та швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, в системі управління та організації туризмі.

Завдання викладання дисципліни:

- сформувати розуміння ролі спортивного та самодіяльного туризму в розвитку особистості і підготовки її до професійної діяльності, мотиваційно-цінного ставлення до фізичної культури, спрямування на здоровий спосіб життя, фізичне вдосконалення і самовиховання, потреби у регулярних заняттях туристською діяльністю і спортом зокрема;

- ознайомити студентів з технікою рухів у різних видах туризму зокрема пішого спелео та водного і  технікою подолання перешкод типових для перелічених видів туризму;

- сформувати професійно-педагогічні  вміння для вирішення завдань початкового навчання туризму на базовому рівні, основ спортивного тренування, оздоровлення, фізичної реабілітації, в різних видах туристського руху;

- позитивно впливати на розвиток творчих здібностей студентів, на їх подальшу професійну орієнтацію.

Форми організації навчання:

Практичні заняття. Цільове спрямування: формування професійних умінь та навичок практичного застосування основних теоретичних положень. Методичне забезпечення: методичні вказівки та матеріали (контрольні питання, тести для виявлення ступеня оволодіння необхідними теоретичними положеннями; завдання для практичного застосування теоретичних положень шляхом індивідуального їх виконання).

Контрольні заходи: а) поточний контроль: контрольні перевірки, тестування ступеня оволодіння теоретичними положеннями та рівня формування професійних вмінь та навичок; б) підсумковий контроль: семестровий залік - оцінка рівня засвоєння навчального матеріалу на підставі  виконання  робіт (завдань) на практичних заняттях.

Індивідуальні заняття (самостійна робота студентів). Цільове спрямування: підвищення рівня індивідуальної підготовки, розкриття індивідуальних творчих здібностей. Методичне забезпечення: методичні матеріали. Контрольні заходи: поточний контроль.

Студент повинен знати:

- місце туризму у системі фізичного виховання населення України,

- сучасний стан і тенденції розвитку економічної та спортивної сфери туристської діяльності,

- основи техніки пересування в спортивних мандрівках,

- основи методики навчання, засоби і методи навчання, методику організації та проведення занять з початкового навчання туризму різного контингенту населення (у різних навчальних закладах, ДЮСШ, оздоровчих таборах, місцях масового відпочинку),

- основи спортивного тренування, методики розвитку фізичних якостей осіб різного віку,

- особливості надання першої медичної допомоги.

Студент повинен вміти:

- організовувати і проводити заняття з навчання та удосконалення техніки туризму,

- визначати та усувати помилки та недоліки у техніці туристського руху,

- визначати рівень розвитку фізичних якостей,

- застосовувати методи і засоби їх розвитку,

- застосовувати і вести документи обліку, контролю та планування туристської мандрівки,

- надавати кваліфіковану допомогу потерпілим на туристських маршрутах;

- володіти технікою пересування по перешкодах типових для спелео, водного та пішого туризму та надання першої медичної допомоги.