Історія фізичної культури - це самостійна галузь історичної науки, що акумулює в собі знання про фізичне виховання, спорт та фізичну рекреацію. Як складова історії народу, історія фізичної культури вивчає еволюцію фізичної культури від первісних часів до сучасності у тісному взаємозв`язку з економічними, політичними та культурними умовами життя суспільства.
Предметом вивчення історії фізичної культури є загальні закономірності виникнення, розвитку фізичної культури на різних етапах існування людства, з`ясування їх особливостей у різних народів, аналіз їх практичної діяльності, до змісту якої входять засоби, методи, ідеї, теорії і системи фізичного виховання різних культурних регіонів.
Мета дисципліни - сформувати систему знань та уявлень стосовно загальних закономірностей виникнення, становлення і розвитку фізичного виховання і спорту на різних етапах існування людського суспільства.
Основними завданнями дисципліни є:
- розвиток професійної самосвідомості майбутніх фахівців;
- вивчення історичних аспектів становлення і розвитку фізичної культури у світі та в Україні;
- прищеплення фахівцям навичок наукового аналізу, спрямованих на забезпечення самостійного осмислення закономірностей історичного розвитку фізичної культури та спорту;
- вироблення умінь застосовувати набуті знання у професійній діяльності, орієнтуватися в сучасних тенденціях розвитку фізичної культури та спорту, оцінювати спортивні події та явища.
Мета: формування системи знань щодо виникнення й розвитку засобів, форм, методів, ідей та теорій фізичного виховання та спорту, виховання морально-етичних та ідейно-патріотичних переконань фахівця, причетності до світової історичної спадщини та традицій в галузі фізичної культури.
Предмет: зародження та розвиток фізичної культури у світовій практиці від найдавніших часів до сьогодення.
Історія фізичної культури - це самостійна галузь історичної науки, що акумулює в собі знання про фізичне виховання, спорт та фізичну рекреацію. Як складова історії народу, історія фізичної культури вивчає еволюцію фізичної культури від первісних часів до сучасності у тісному взаємозв`язку з економічними, політичними та культурними умовами життя суспільства.
Предметом вивчення історії фізичної культури є загальні закономірності виникнення, розвитку фізичної культури на різних етапах існування людства, з`ясування їх особливостей у різних народів, аналіз їх практичної діяльності, до змісту якої входять засоби, методи, ідеї, теорії і системи фізичного виховання різних культурних регіонів.
Мета дисципліни -
сформувати систему знань та уявлень стосовно загальних закономірностей виникнення, становлення і розвитку фізичного виховання і спорту на різних етапах існування людського суспільства.
Основними завданнями дисципліни є:
- розвиток професійної самосвідомості майбутніх фахівців;
- вивчення історичних аспектів становлення і розвитку фізичної культури у світі та в Україні;
- прищеплення фахівцям навичок наукового аналізу, спрямованих на забезпечення самостійного осмислення закономірностей історичного розвитку фізичної культури та спорту;
- вироблення умінь застосовувати набуті знання у професійній діяльності, орієнтуватися в сучасних тенденціях розвитку фізичної культури та спорту, оцінювати спортивні події та явища.
«Історія фізичної культури» вивчає виникнення і розвиток засобів,
методів, теорії і систем фізичного виховання на різних етапах існування
суспільства. Розвиток фізичної культури і спорту розглядається у
взаємозв’язку з іншими аспектами життя суспільства, а також залежно від
конкретної суспільно-економічної формації, географічного середовища,
національних особливостей.
Дисципліна «Історія фізичної культури» є вибірковою компонентою
освітньої програми підготовки бакалавра за спеціальністю 014 Середня
освіта, вона допомагає майбутнім фахівцям краще пізнати закономірності
організації галузі фізичної культури, яка є можливою сферою діяльності
майбутніх менеджерів, а також підвищити загальний рівень культури.
Навчальна дисципліна має та меті здобуття студентами знань, вмінь
та навичок для аналізу культурних процесів в Україні, їх впливу на
особистісне, національне та міжнародне життя. Зокрема:
• розкрити значення міжкультурної комунікації,
• навчити аналізувати культурну динаміку українського
суспільства,
• сформувати вміння аналізу соціокультурного дискурсу
сучасності,
• розвинути вміння обґрунтованого та толерантного
відстоювання власної позиції.
Мета викладання навчальної дисципліни – формування у студентів
фундаментальних знань стосовно загальних закономірностей
виникнення, становлення і розвитку фізичної виховання і спорту на
різних етапах існування людського суспільства.