Метою викладання навчальної дисципліни “Загальна теорія адаптивного спорту ” є вивчення історії розвитку паралімпійського руху, дефлімпійського руху та руху Спеціальних Олімпіад, їх ідеалів, принципів, місця в системі явищ сучасного суспільного життя, основ теорії і методики підготовки осіб з інвалідністю до змагань.

Основними завданнями вивчення дисципліни “ Загальна теорія адаптивного спорту ” є формування професійного світогляду студентів, основ знань і навичок з питань історії, організації і управління адаптивного  спорту, сучасної системи підготовки спортсменів з інвалідністю до змагальної діяльності.

Згідно з вимогами студенти повинні:

знати: організацію і побудову паралімпійського руху, особливості спортивної роботи з особами з інвалідністю різних нозологій (осіб з вадами слуху, осіб з вадами зору,  осіб з відхиленнями розумового розвитку, з пошкодженнями опорно-рухового апарату та ін.), організацію і проведення змагань для осіб різних нозологій, правила проведення змагань серед осіб з інвалідністю тощо.

вміти: застосовувати у практичній діяльності одержані знання, використовувати сучасні засоби і методи спортивного тренування в підготовці осіб з інвалідністю  до участі в змагальній діяльності як на національному, так і на міжнародному рівні.