Програма з дисципліни “Орієнтування і топографія” розглядає структуру, зміст та обсяг навчальної дисципліни для студентів ІІ курсу зі спеціальності “Туризм”.
Основними завданнями дисципліни “Орієнтування і топографія” є:
· Розвиток професійного інтересу до орієнтування на місцевості та топографії, надбання знань, вмінь та навичок, необхідних для туристів.
· Ознайомлення студентів із спеціальними знаннями з теоретичних, організаційних і методичних аспектів орієнтування та топографії.
· Формування у студентів науково-обгрунтованих поглядів, необхідних для майбутніх спеціалістів.
· Розвиток здатності у майбутніх спеціалістів з туризму самостійно працювати, поглиблювати свої знання та вдосконалювати професійно-педагогічні вміння і навички, залучати людей до занять туризмом, використовуючи елементи орієнтування та топографії.
На лекціях студенти знайомляться з історією розвитку і сучасним станом орієнтування на місцевості, основами техніки орієнтування і методикою його викладання, плануванням та матеріально-технічним забезпеченням занять.
На практичних заняттях студенти вивчають та вдосконалюють техніку орієнтування на місцевості з компасом та без нього, проводять польові виміри, складають азимути руху, знаходять місце стояння на карті.
В процесі навчання передбачається самостійна робота студентів з різними розділами орієнтування та топографічної підготовки. Самостійна робота передбачає ознайомлення та узагальнення науково-методичної літератури. Студенти самостійно мають складати кроки, абриси, азимути руху на навчально-тренувальних маршрутах, навчитися точно визначати відстань, крутизну схилу, читати карти, користуватися компасом, орієнтуватися в лісі як влітку, так і навесні.
Програма з дисципліни “Орієнтування і топографія” розглядає структуру, зміст та обсяг навчальної дисципліни для студентів ІІ курсу зі спеціальності “Туризм”.
Основними завданнями дисципліни “Орієнтування і топографія” є:
· Розвиток професійного інтересу до орієнтування на місцевості та топографії, надбання знань, вмінь та навичок, необхідних для туристів.
· Ознайомлення студентів із спеціальними знаннями з теоретичних, організаційних і методичних аспектів орієнтування та топографії.
· Формування у студентів науково-обгрунтованих поглядів, необхідних для майбутніх спеціалістів.
· Розвиток здатності у майбутніх спеціалістів з туризму самостійно працювати, поглиблювати свої знання та вдосконалювати професійно-педагогічні вміння і навички, залучати людей до занять туризмом, використовуючи елементи орієнтування та топографії.
На лекціях студенти знайомляться з історією розвитку і сучасним станом орієнтування на місцевості, основами техніки орієнтування і методикою його викладання, плануванням та матеріально-технічним забезпеченням занять.
На практичних заняттях студенти вивчають та вдосконалюють техніку орієнтування на місцевості з компасом та без нього, проводять польові виміри, складають азимути руху, знаходять місце стояння на карті.
В процесі навчання передбачається самостійна робота студентів з різними розділами орієнтування та топографічної підготовки. Самостійна робота передбачає ознайомлення та узагальнення науково-методичної літератури. Студенти самостійно мають складати кроки, абриси, азимути руху на навчально-тренувальних маршрутах, навчитися точно визначати відстань, крутизну схилу, читати карти, користуватися компасом, орієнтуватися в лісі як влітку, так і навесні.