Зображення курсу ОСНОВИ НАУКОВИХ ДОCЛІДЖЕНЬ
Теорія і методика розвитку фізичних якостей у хореографії

Метою викладання дисципліни є формування знань, вмінь і навичок для проведення наукових досліджень у вибраній галузі.

         Основні завдання дисципліни:

         1. Дати студентам уявлення про логіку проведення наукових досліджень.

         2. Ознайомити з методологією проведення наукових досліджень у хореографії.

         3.Ознайомити з методикою написання і оформлення студентської наукової роботи.

         Програма розрахована на один семестр  і передбачає теоретичні (лекційні), практичні, семінарські заняття та індивідуальну роботу студентів.

         На лекціях подаються відомості з напрямків наукових досліджень у даній галузі, особливостей формулювання мети і завдань досліджень, основних методів проведення наукових досліджень, методики написання та оформлення студентської наукової роботи та інше.

         На практичних заняттях студенти оволодівають методикою проведення наукових досліджень, аналізом отриманих даних, статистичною обробкою результатів експерименту.

         На семінарських заняттях перевіряються знання, отримані під час теоретичних і практичних занять.

         Індивідуальна робота студентів проводиться протягом усього навчання і передбачає самостійне вивчення студентами рекомендованої літератури, підготовку до практичних і семінарських занять, написання курсової роботи, рефератів.

         Облік успішності проводиться у формі біжучих заліків за пройдені теми, а також семестрального  заліку у строки, передбачені учбовим планом.

                      В процесі опанування програмного матеріалу з дисципліни «Хореографія в спорті» студенти повинні:

         1. Засвоїти знання й вміння теоретичного та практичного матеріалу.

         2.Оволодіти основними методами наукових досліджень.

         3. Вміти працювати з літературою та Всесвітньою мережею «Інтернет» з обраної теми досліджень, ставити мету, визначати завдання і гіпотезу досліджень.

         4. Вміти планувати та проводити експеримент.

            6. Вміти обробляти отримані дані за допомогою методів математичної статистики, оформляти роботу згідно вимог, що пред’являються.


Зображення курсу Фізичне виховання
Теорія і методика розвитку фізичних якостей у хореографії

Мета: оволодіти знаннями, навиками організації та методики проведення  занять з різних видів фітнесу.

Завдання:

1.     Засвоїти основи  методики проведення занять з різних видів фітнесу (з футболу, степ – фітнесу, стренфлексу).

2.     Оволодіти спеціальними жестами і термінологією.   

3.     Оволодіти   оздоровчо-тренувальною  програмою з фітболу, степ – фітнесу, стренфлексу .

   У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

­   особливості організації  і методики проведення занять різних видів фітнесу  (фітбол, степ-фітнес, стренфлекс);

­   значення та особливості музичного забезпечення занять та проведення    різних видів вправ з музичним супроводом;

­   терміни фітнесу, а також техніку виконання та методику навчання основних елементів;

­   особливості  організації  та проведення змагань з різних видів фітнесу;

­   режим занять і регулювання навантаження  при виконанні оздоровчо-тренувальних програм фітнесу;

­   забезпечення місць та безпеки проведення занять з фітнесу.

вміти:

­   складати, записувати і проводити оздоровчо-тренувальну  програму  (урок)  степ – фітнесу у відповідності до музичного супроводу;

­   виконувати  під музичний супровід оздоровчо-тренувальну програму   (урок) футболу;

­   виконувати і проводити вправи стренфлексу;

­   уміти показувати і проводити під музичний супровід основні різновиди кроків, які використовуються в аеробіці;

­   уміти виправляти помилки на всій групі і індивідуально по ходу виконання вправ;

­   організувати або взяти участь у проведенні змагань з  одного виду фітнесу.


Зображення курсу Теорія і методика розвитку фізичних якостей у хореографії 024 Хореографія
Теорія і методика розвитку фізичних якостей у хореографії

Теорія і методика розвитку фізичних якостей в хореографії для студентів спеціальності 024 Хореографія   

 Метою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів системи знань та умінь з даного курсу, оволодіння навичками проведення різноманітних видів вправ для розвитку фізичних якостей у хореографії

Завдання: 

1.     Оволодіти знаннями, уміннями та навичками, які необхідні для самостійної хореографічно - педагогічної діяльності.

2.     Оволодіти основними засобами розвитку фізичних якостей ( силових, гнучкості, витривалості, швидкості, спритності) та їх термінологічними назвами.

3.     Оволодіти музично -  руховими вміннями.

4.     Оволодіти методикою контролю рівня розвитку фізичних якостей ( силових, гнучкості, витривалості, швидкості, спритності)

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

·        загальну характеристику фізичних якостей (силових, гнучкості, витривалості, швидкості, спритності),  

·        фактори, що зумовлюють прояв фізичних якостей (силових, гнучкості, витривалості, швидкості, спритності),  

·        вікову динаміку розвитку фізичних якостей (силових, гнучкості, витривалості, швидкості, спритності),  

·        методику розвитку фізичних якостей (силових, гнучкості, витривалості, швидкості, спритності)

·        зміст контрольних вправ для оцінки рівні розвитку фізичних якостей (силових, гнучкості, витривалості, швидкості, спритності)

вміти:

·        застосовувати отримані знання для розв’язання хореографічно-педагогічних та професійно-мистецьких завдань;

·        досконало володіти технікою виконання вправ для розвитку фізичних якостей (силових, гнучкості, витривалості, швидкості, спритності);

·        складати, записувати і пр

оводити комплекси вправ для розвитку фізичних якостей (силових, гнучкості, витривалості, швидкості, спритності);

·        виправляти помилки на всій групі і індивідуально по ходу виконання вправ;

·        визначати рівень розвитку фізичних якостей (силових, гнучкості, витривалості, швидкості, спритності)