Дисципліна – «Комп’ютерні інформаційні технології» призначена для засвоєння студентами теоретичних знань та набуття практичних навичок використання сучасних інформаційних технологій в спорті.
Вивчення дисципліни дозволяє студентам:
· формувати розуміння ролі інформаційних технологій у спорті та підготовки особистості до професійної діяльності, мотиваційно-ціннісного ставлення до вивчення інформаційної сфери;
· ознайомити студентів з найбільш поширеними видами застосовуваних у фізичній культурі і спорті інформаційних технологій, азами застосування спеціалізованих комп`ютерних програм, а також зі специфікою застосування інформаційних технологій у спорті та фізичній культурі;
· сформувати професійні вміння та навички для вирішення завдань застосування інформаційних технології у спорті;
· позитивно впливати на розвиток творчих здібностей студентів, на їх подальшу професійну орієнтацію.
Дисципліна – «Комп’ютерні та інформаційні технології» призначена для засвоєння студентами теоретичних знань та набуття практичних навичок використання сучасних інформаційних технологій у фізичному вихованні.
Вивчення дисципліни дозволяє студентам:
· формувати розуміння ролі інформаційних технологій у фізичній культурі та підготовки особистості до професійної діяльності, мотиваційно-ціннісного ставлення до вивчення інформаційної сфери;
· ознайомити студентів з найбільш поширеними видами застосовуваних у фізичному вихованні інформаційних технологій, азами застосування спеціалізованих комп`ютерних програм, а також зі специфікою застосування інформаційних технологій у спортивно-оздоровчому туризмі та активній рекреації;
· сформувати професійні вміння та навички для вирішення завдань застосування інформаційних технології у фізичному вихованні;
· позитивно впливати на розвиток творчих здібностей студентів, на їх подальшу професійну орієнтацію.
Дисципліна – «Комп’ютерні та інформаційні технології» призначена для засвоєння студентами теоретичних знань та набуття практичних навичок використання сучасних інформаційних технологій у фізичному вихованні.
Вивчення дисципліни дозволяє студентам:
· формувати розуміння ролі інформаційних технологій у фізичній культурі та підготовки особистості до професійної діяльності, мотиваційно-ціннісного ставлення до вивчення інформаційної сфери;
· ознайомити студентів з найбільш поширеними видами застосовуваних у фізичному вихованні інформаційних технологій, азами застосування спеціалізованих комп`ютерних програм, а також зі специфікою застосування інформаційних технологій у спортивно-оздоровчому туризмі та активній рекреації;
· сформувати професійні вміння та навички для вирішення завдань застосування інформаційних технології у фізичному вихованні;
· позитивно впливати на розвиток творчих здібностей студентів, на їх подальшу професійну орієнтацію.
. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
· знати місце комп’ютерних інформаційних систем і технологій маркетингу у системі діяльності туристської індустрії на рівні туристського підприємства (тур оператора, тур агента); сучасний стан і тенденції розвитку інформаційної сфери туристської діяльності; основи технічних застосувань різноманітних інформаційних технологій; особливості організаційного та програмного забезпечення діяльності туристського підприємства;
· вміти застосовувати свої знання в практиці дослідження: туристичних послуг; ринку та попиту; розрахунку цін на послуги; реалізації туристичних послуг; розв’язання задач рекламної діяльності; контролю за маркетинговою діяльністю.
· володіти технічними елементами програмного забезпечення інформацією достатніми для користувача ПК.