Зображення курсу Методи наукового дослідження у фізичній терапії та ерготерапії
V курс

Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Методи наукового дослідження у фізичній терапії та ерготерапії» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів 227. Фізична терапія та ерготерапія.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є методи наукових досліджень у процесі наукової та практичної роботи фахівців фізичної терапії та ерготерапії.

Ця навчальна дисципліна є вступним курсом у доказовій практиці та методах наукового дослідження у галузі фізичної терапії та ерготерапії. Ця навчальна дисципліна дає змогу навчитися оцінювати отримані результати сучасної літератури. Ви здобудете знання у методах пошуку в базах даних, інтерпретації опублікованих досліджень та визначенні якості опублікованих досліджень для керування своїми клінічними рішеннями у практиці.

Ви зможете отримати знання щодо сучасних підходів до організації, проведення та представлення результатів наукових досліджень, зокрема систематичних оглядів та експериментальних клінічних досліджень.

Зображення курсу Фізична терапія дітей з органічними ураженнями нервової системи
V курс

Предметом вивчення навчальної дисципліни є засоби і методи фізичної терапії при роботі з дітьми з органічними ураженнями нервової системи.

Міждисциплінарні зв’язки: дисципліна тісно пов’язана із іншими науками медико-біологічного циклу: анатомією, фізіологією, патологічною анатомією, патологічною фізіологією, пропедевтикою та семіотикою захворювань нервової системи, фізіотерапією, масажем, а також з теорією та методикою фізичного виховання, біомеханікою, терапевтичними вправами.

1.  Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1.    Метою викладання навчальної дисципліни «Фізична терапія дітей з органічними ураженнями нервової системи» є набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок для проведення фізичної терапії дітей з органічними ураженнями нервової системи.

 1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни “Фізична терапія дітей з органічними ураженнями нервової системи” є отримання студентом навиків щодо особливостей захворювань у дітей різного віку, проведення обстеження дітей та складання програми фізичної терапії, а саме: розробити і вміти застосувати методи та засоби фізичної терапії для  реабілітаційного заняття з дітьми, оцінити вплив фізичної терапії впродовж часу занять при органічних ураженнях нервової системи у дітей.

 1.3.  Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати : особливості розвитку дітей різного віку, захворювання та порушення нервової системи характерні для дитячого віку, особливості застосування фізичної терапії у дітей з органічними ураженнями нервової системи.

вміти : проводити необхідні обстеження, визначати найбільш проблемні сфери пацієнта та розуміти їх причину, обґрунтувати застосування тих чи інших засобів та методів фізичної терапії дітей різного віку з органічними ураженнями нервової системи, попередження загострень і ускладнень, відновлення здоров'я і працездатності, враховуючи при цьому покази чи протипокази до їх використання.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться  90_ години/   3  кредити   ECTS.

Навчальна дисципліна допомагає досягнути наступних програмних результатів згідно стандарту вищої освіти України, другий (магістерський) рівень вищої освіти, ступінь вищої освіти – Магістр, галузь знань – 22 Охорона здоров’я, спеціальність – 227 Фізична терапія, ерготерапія, спеціалізація – 227.1 Фізична терапія: ПР01, ПР02, ПР03, ПР05, ПР 06, ПР07, ПР08, ПР09, ПР10, ПР11, ПР12, ПР13, ПР14, ПР15, ПР16, ПР17



Зображення курсу Фізична терапія у неонатології та педіатрії(Vкурс)
V курс

Сучасний стан вимагає високої професійної підготовленості фахівців з фізичної терапії та ерготерапії. Цей курс поглиблює знання студентів про фізичну терапію дітей  - дисципліни з циклу професійної підготовки фахівців з фізичної терапії, ерготерапії, яка сприяє розвитку професійної майстерності та професійної кваліфікації майбутнього фізичного терапевта та ерготерапевта.

Курс «Фізична терапія у неонатології та педіатрії» розроблено з урахуванням вимог до змісту підготовленості фахівців галузі  охорона здоров’я спеціальності фізична терапія, ерготерапія.

 

Предметом вивчення навчальної дисципліни є засоби і методи фізичної терапії при роботі з дітьми.

Пререквізити: дисципліна тісно пов’язана із іншими науками медико-біологічного циклу: анатомією, фізіологією, патологічною анатомією, патологічною фізіологією, пропедевтикою та семіотикою внутрішніх захворювань, фізіотерапією, масажем, а також з теорією та методикою фізичного виховання, біомеханікою, терапевтичними вправами.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати : особливості розвитку дітей різного віку, основні захворювання та порушення характерні для дитячого віку, особливості застосування фізичної терапії у педіатрії.

 

вміти : проводити необхідні обстеження, визначати найбільш проблемні сфери пацієнта та розуміти їх причину, обґрунтувати застосування тих чи інших засобів та методів фізичної терапії дітей різного віку та з різною патологією, попередження загострень і ускладнень, відновлення здоров'я і працездатності, враховуючи при цьому покази чи протипокази до їх використання.

                                                                                                

Навчальна дисципліна допомагає досягнути наступних програмних результатів згідно стандарту вищої освіти України, другий (магістерський) рівень вищої освіти, ступінь вищої освіти – Магістр, галузь знань – 22 Охорона здоров’я, спеціальність – 227 Фізична терапія, ерготерапія, спеціалізація – 227.1 Фізична терапія: ПР01, ПР02, ПР03, ПР05, ПР 06, ПР07, ПР08, ПР09, ПР10, ПР11, ПР12, ПР13, ПР14, ПР15, ПР16, ПР17

 


Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1.    Нормальний розвиток дітей

2.    Фізична терапія дітей із захворюваннями основних систем організму


Зображення курсу ФТ в герентології та геріатрії (V курс)
V курс

Фізична терапія в герентології та геріатрії

Геронтологія вивчає нормальний процес старіння людини, його основні прояви і чинники, що впливають на характер, темпи та інтенсивність старечих змін. З геронтології тісно пов'язана геріатрія - галузь медицини, що вивчає хвороби людей похилого та старечого віку.

Класифікації Європейського регіонального бюро ВООЗ

Що таке старість

Гіпотези старіння

Поняття: геронтологія, геріатрія

Старість, теорії старіння, гіпотези

Причини старіння, види

Темпи старіння

Основні прояви старіння

Зміни вищих психічних функцій в процесі старіння

Психофізіологічні зміни при нормальному старінні

Фізична активність людей похилого віку

Медико-соціальна допомога літним людям в Україні. Геріатричні пансіонати

Харчування людей похилого віку

Геріартричні аспекти реабілітації

Ерготерапія, як складова геріартрії.