Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретичні, організаційні і методичні основи хореографічної підготовки дітей і молоді у навчальних закладах різного типу.
Метою викладення дисципліни є
формування базових професійно-педагогічних знань, вмінь і навичок, які
забезпечують теоретичну і практичну підготовку викладача-хореографа, який
працює у навчальних закладах різного типу.
Основними завданнями вивчення дисципліни “ Теорія і методика викладання хореографічних дисциплін у навчальних закладах різного типу ” є:
1. Дати студентам уявлення про соціально-педагогічні функції хореографічного колективу, організацію, методи та засоби створення хореографічного колективу, види та форми хореографічних колективів у навчальних закладах.
2. Ознайомитись з основними анатомо-фізіологічними та психологічними характеристиками дітей різних вікових груп, юнаків і дівчат.
3. Ознайомитись з учбово-педагогічним процесом у хореографічному колективі, завданнями та сферою діяльності керівника.
4. Вивчити способи організації концертної діяльності хореографічного колективу у навчальних закладах різного типу.
5. Ознайомитись з методикою проведення хореографічних занять у навчальних закладах, принципами формування репертуару хореографічного колективу.
Студенти повинні:
знати: теоретичні, організаційні і методичні основи хореографічної підготовки у навчальних закладах різного типу.
вміти: планувати, організовувати та проводити заняття з хореографії і концертну діяльність з учнями різного віку, статі і підготовленості у різних навчальних закладах.