Зображення курсу Етика та Філософія
Філософія

“Філософія” розкривається через: окреслення історії духовно-інтелектуального розвитку людства; виявлення ціннісного розмаїття ідей філософських шкіл, напрямків, мислителів, які намагалися вирішити важливі проблеми, що стосуються пізнання світу, буття людини, його смислу; з’ясування низки світоглядних питань, що належать до царини онтології, гносеології, аксіології, філософської антропології, соціальної філософії, етики, праксеології, натурфілософії тощо.

Філософія постає як феномен культури, дивовижний витвір людського духу, глибинна основа знань про світ. Філософська спадщина немов велика скарбниця вічно живої мудрості, яку творили великі генії людства. Її слід розкривати як невичерпне джерело духовного збагачення на шляху до вдосконалення та особистісного розвитку.

Зображення курсу Філософія ПО 3 курс
Філософія

“Філософія” розкривається через: окреслення історії духовно-інтелектуального розвитку людства; виявлення ціннісного розмаїття ідей філософських шкіл, напрямків, мислителів, які намагалися вирішити важливі проблеми, що стосуються пізнання світу, буття людини, його смислу; з’ясування низки світоглядних питань, що належать до царини онтології, гносеології, аксіології, філософської антропології, соціальної філософії, етики, праксеології, натурфілософії тощо.

Філософія постає як феномен культури, дивовижний витвір людського духу, глибинна основа знань про світ. Філософська спадщина немов велика скарбниця вічно живої мудрості, яку творили великі генії людства. Її слід розкривати як невичерпне джерело духовногозбагачення на шляху до вдосконалення та особистісного розвитку.

Зображення курсу Філософія ТУР ГРС 2курс 20/21 навч. рік
Філософія

“Філософія” розкривається через: окреслення історії духовно-інтелектуального розвитку людства; виявлення ціннісного розмаїття ідей філософських шкіл, напрямків, мислителів, які намагалися вирішити важливі проблеми, що стосуються пізнання світу, буття людини, його смислу; з’ясування низки світоглядних питань, що належать до царини онтології, гносеології, аксіології, філософської антропології, соціальної філософії, етики, праксеології, натурфілософії тощо.

Філософія постає як феномен культури, дивовижний витвір людського духу, глибинна основа знань про світ. Філософська спадщина немов велика скарбниця вічно живої мудрості, яку творили великі генії людства. Її слід розкривати як невичерпне джерело духовного збагачення на шляху до вдосконалення та особистісного розвитку.


Зображення курсу Філософія ПО, ФКіС, ГРС 3 курс 23/24 навч. рік
Філософія

“Філософія” розкривається через: окреслення історії духовно-інтелектуального розвитку людства; виявлення ціннісного розмаїття ідей філософських шкіл, напрямків, мислителів, які намагалися вирішити важливі проблеми, що стосуються пізнання світу, буття людини, його смислу; з’ясування низки світоглядних питань, що належать до царини онтології, гносеології, аксіології, філософської антропології, соціальної філософії, етики, праксеології, натурфілософії тощо.

Філософія постає як феномен культури, дивовижний витвір людського духу, глибинна основа знань про світ. Філософська спадщина немов велика скарбниця вічно живої мудрості, яку творили великі генії людства. Її слід розкривати як невичерпне джерело духовного збагачення на шляху до вдосконалення та особистісного розвитку.


Зображення курсу Філософія та методологія науки для аспірантів 1 курсу
Філософія


Метою викладання навчальної дисципліни є формування у здобувачів наукового ступеня “доктор філософії” комплексу компетентностей, пов’язаних із зрозумінням основних закономірностей, етапів та напрямків розвитку, актуальних проблем філософії та методології науки.

Завдання:

- обґрунтувати місце філософії в системі гуманітарного знання, її зв’язок з  наукою, релігією, мистецтвом.

- проаналізувати зміст науки як феномену культури;

- з’ясувати закономірності та основні етапи розвитку філософії науки;

- визначити структуру наукового знання;

- розглянути основні проблеми сучасної філософії науки;

- розкрити шляхи методологічного впливу філософії на інші науки;

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- Основні категорії, поняття, проблеми, завдання філософії науки;

-  умови формування і способи існування філософії науки в історико-філософському аспекті; -  основні концепції сучасної філософії науки;

-  ключові методи і методології, які вивчає філософія науки;

- принципи трансформації наукового знання, закономірності розвитку науки;

- актуальні питання етики науки; 

- особливості буття науки в культурному просторі;

-  взаємозв’язки науки і філософії, релігії, мистецтва, міфу.

вміти:

- аналізувати основні проблеми центральних напрямів філософії та методології науки;

- характеризувати історико-філософський контекст та взаємозв’язки між різними періодами розвитку сучасної науки;

- виявляти  базові засади сучасного наукового знання;

- застосовувати набуті знання при аналізі актуальних проблем розвитку наукового пізнання;

-  використовувати на практиці основні методологічні принципи філософії і науки;

- на основі теоретичного знання в галузі філософії та методології науки виробити самостійний критичний стиль мислення, формувати власну світоглядну позицію, застосовувати набуті філософсько-методологічні знання в подальшій науковій та викладацькій діяльності.


Зображення курсу Філософія та філософія туризму для магістрів факультету туризму
Філософія

Мета та завдання навчальної дисципліни:

- ознайомлення магістрів з предметом філософії та філософії туризму, її специфікою, історією філософських вчень і основною проблематикою навчальної дисципліни.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

           - специфіку філософії, її предмет і основні функції;

            - умови її виникнення та основні етапи розвитку;

             -основні наскрізні проблеми філософії;

            -філософські течії  від найдавніших часів до сучасності;

             - філософські проблеми туризму в історичному й сучасному вимірах

уміти:

             - правильно користуватися філософськими термінами і категоріями;

             -аналізувати природні та суспільні процеси;

             - визначати свою світоглядну позицію і ціннісні орієнтири;

              -використовувати  свої філософські знання в теоретичній і

 практичній  роботі.

Зображення курсу Філософія для магістрів ФКІС
Філософія

          Метою курсу є ознайомлення магістрів із предметом філософії, її специфікою, історією філософських вчень і основною проблематикою навчальної дисципліни.

Завдання навчальної дисципліни:

-- Обґрунтувати філософські категорії  та поняття;

-- Зясувати специфіку філософського знання, розвязання філософських проблем світу, людини  й  суспільства;

--  Допомогти студентам зрозуміти світоглядні позиції різних течій світової  та української філософії;

--  Сприяти формуванню  методологічної культури студентів  і  застосуванню її  при  вивченні  фахових дисциплін;

-- Підвищувати рівень культури теоретичного мислення;

-- Орієнтувати студентів на правильне розуміння сенсу життя, формування громадянської  позиції  й  належного рівня повсякденної культури.

Очікувані результати

знати:

             -- специфіку філософії, її предмет і основні функції;

             -- умови її виникнення та основні етапи розвитку;

             -- основні наскрізні проблеми філософії;

             -- філософські течії  від найдавніших часів до сучасності;

             -- особливості розвитку української філософії  в контексті світової філософської думки. 

уміти:

             -- правильно користуватися філософськими термінами і категоріями;

             -- аналізувати природні та суспільні процеси;

             -- визначати свою світоглядну позицію і ціннісні орієнтири;

                  --- використовувати  свої філософські знання в теоретичній і

                 практичній  роботі.


Зображення курсу Філософія ФЗН (ПО, ФКіС, Хор., ФТіЕ, Тур.,.)
Філософія

Філософія є однією з фундаментальних навчальних дисциплін. Курс філософії для студентів орієнтований на розкриття глибинних культурних підстав буття людини в світі, оскільки філософія відповідає на головні світоглядні питання з якими стикається кожна людина в своєму житті, професії, у взаєминах з іншою людиною і суспільством в цілому. Філософія досліджує структуру відносин людини і світу ядром яких постає система цінностей.

Дана програма зорієнтована на те, щоб дати студентам цілісне уявлення про специфіку філософського знання, його історію і сучасні особливості у підходах до його розуміння, на обґрунтування необхідності засвоєння такого знання фахівцями в галузі фізичної культури.

У програмі передбачені уявлення, знання та вміння по всіх темах і розділах, які необхідно сформувати у студентів в процесі вивчення дисципліни. Введена в програму тема зв’язку філософії та фізичної культури і спорту, що важливо для вищого навчального закладу фізкультурно-спортивного профілю.

Мета курсу "Філософія" формування високої культури мислення і системних світоглядних підстав життєдіяльності сучасного професіонала і людини ХХI століття.


Зображення курсу Філософія ТУР Менеджмент 2 курс 20/21 навч. рік
Філософія

“Філософія” розкривається через: окреслення історії духовно-інтелектуального розвитку людства; виявлення ціннісного розмаїття ідей філософських шкіл, напрямків, мислителів, які намагалися вирішити важливі проблеми, що стосуються пізнання світу, буття людини, його смислу; з’ясування низки світоглядних питань, що належать до царини онтології, гносеології, аксіології, філософської антропології, соціальної філософії, етики, праксеології, натурфілософії тощо.

Філософія постає як феномен культури, дивовижний витвір людського духу, глибинна основа знань про світ. Філософська спадщина немов велика скарбниця вічно живої мудрості, яку творили великі генії людства. Її слід розкривати як невичерпне джерело духовного збагачення на шляху до вдосконалення та особистісного розвитку.



Зображення курсу Етика та професійна етика
Філософія

Пропонована програма охоплює основну проблематику етики як філософської дисципліни у поєднанні з етикою спорту і спортивною деонтологією. Прикладне етичне знання в ній структуроване і подане в єдності його філософських підвалин, історичної спадкоємності, конкретного змісту та нормативних висновків.

Етика навчає роздумам про людські вчинки, дає орієнтири для моральної оцінки цих вчинків як добрих або недобрих, допомагає усвідомити засади, за якими ці вчинки відповідно оцінюються. Етика спорту і спортивна деонтологія забезпечують надійну основу для боротьби з негативними проявами у сучасному суспільстві, які підривають традиційну основу спорту, – основу, побудовану на справедливій грі, товариськості і добровільному русі.   

Вивчення етики у поєднанні з етикою спорту і спортивною деонтологією сприятиме розширенню етичного кругозору, формуванню культури етичного мислення, виробленню моральних переконань, поглибленню моральної самосвідомості студентів, розвитку їх особистісного і фахового потенціалу.